Just another tuesday...



Seg dag! Var i skolan vid 8, efter att jag tagit bussen 7:14 från Vånga. Verkligen härligt att stiga upp idag, not. Hade i alla fall ett litet läxförhör på krukväster, det gick bra. Sedan hade vi eget arbete med vårt grupparbete inom Kultur- och stilhistoria. Det innebär att vi får planera våra måndagar och tisdagar hur vi vill. Vi arbetade med det till ca 11 då vi åkte in till stan. Sedan lullade vi runt lite i stan. Väldigt länge faktiskt. Jag inhandlade lite spontant ett diadem. Jag och Elin hängde sen med Madde och Rasmus till Louise på salongen, eftersom Madde skulle färga om håret. Vi hängde där till ca halv 4, då vi fick gå tillbaka till skolan. Engelska mellan 16-16:45. Fick sluta tidigare, woho! Ja, sen åkte jag väl hem.

Diademet, sött va?! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0