In good shape



Nu när man går i trean är det ju dags för projektarbete. Jag, Elin, Louise och Malin är faktiskt de enda i min klass som ska ha PA, de andra har UF. Vi kryssade i alla fall i Idrott/Hälsa, och tänkte sedan inte särskilt mycket mer. Nu var det helt plötsligt dags att bestämma sig och börja. Vår tanke är att vi ska träna och sedan vara mitt i ett lopp i nobember som ett test för att se hur vi ligger till. Sedan ska vi springa ett lopp i Göteborg. Lycka till, till oss!

Idag gav jag mig ut på min första lilla löprunda. 26 minuter tog den. Nu är jag helt död. Rädda mig!!

Hihi, måste bara lägga upp den här bilden även om den inte har något med saken att göra. Den här lilla paddan försökte krypa ner mellan våra brädor på altanen. Springan mellan brädorna är ca 5 mm breda. Kan ju säga att paddan inte riktigt lyckades, men det såg väldigt sött ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0