Idol 2009



Ingen kan väl ha missat att Idol 2009 började idag på tv4, eller? Idolnörd som man är, ska jag så klart följa Idol slaviskt och se alla avsnitt. Auditions är ju lätt roligast. Fast tycker dock att Sverige verkar vara lite smått tömt på idioter. Jag menar, Idol 2004 och 2005 innehöll många fler roliga/komiska auditions.

Nu vill man nästan hellre se de som verkligen är bra. Några av mina favoriter från kvällens program är:

Sofhia Karlsson - Mmmbop


Jenny Eijdercrona - Little Bit More

Jon Sindenius - Egen låt

Felix - Egen låt


My - Thinking of You (Gick ej vidare)

Tyckte det var lite smått roligt att "Kissies" bror Peter var med. Han var sjukt dålig! Fast jag ska väl inte säga nåt...haha. Synd bara att inte Kissie gick vidare till den riktiga juryn.

Åh, jag blir sjukt sugen att ställa upp igen. Fast jag vet inte... Kanske ska vara ett once-in-a-lifetime.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0