I wanna feel weightless and that should be enough



Är "ledig" från skolan imorgon. Eller alltså jag ska arbeta hemma. Vi håller på med ett grupparbete om olika tidsepoker. Jag ska skriva om konstnärer och andra kända personer under barock och rokoko.

Tänkte att jag skulle vara lite effektiv imorgon.

- Stiga upp redan vid 8.

- Börja med arbetet.

- Träna lite på gymmet.

- Gå till skolan och äta där med Malin. Det är nämligen kotlett, potatis och champinjonsås. Inte en chans att man missar det ;) Dessutom är jag och Malin alltid i skolan när vi inte borde vara det. Man ska ju inte bryta trevliga traditioner.

- Åka hem igen. Antingen fortsätta med grupparbetet eller plugga NK (ekologiprov på onsdag).

- Dra in till stan och gå på körkortsteori. Enda tisdagen jag kommer kunna göra det eftersom jag egentligen har engelska på tisdagar. Den här tisdagen fick vi dock arbeta hemma. Ett arbete som jag faktiskt är klar med. Fin framförhållning här, vilket inte hör till vanligheterna.

- Dra hem. Äta. Sedan plugga lite NK till. Jag SKA ha bra på provet! Helst MVG ;)

- Sedan titta på Idol så klart. Och kanske Andra Avenyn också.

Fullspäckad tisdag
med andra ord. Får väl se om jag kan hålla mitt lilla schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0