Helgen



Banken i fredags som sagt! Sjukt kul :D

I lördags döptes då mitt kusinbarn. Eskil Ulrik Jonny. Eskil har jag ingen aning var de har fått det ifrån... Ulrik är från Anna-Claras pappa och Jonny är från Kennys pappa, min farbror. Dopet skulle vara utomhus i deras trädgård. Det ösregnade när vi körde dit och när vi kom fram. Men precis kl 2 när dopet skulle börja slutade det att regna och solen kom fram. Ett tecken från Gud...? Haha.
Sedan blev det italiensk buffé, mycket gott. Drog hem en stund till min farmor på kvällen och sedan sov vi över på vandrarhemmet i Ronneby.

Jag och Eskil, som står på ett bord. Han är 6 månader och kan liksom stå.



I söndags åt vi frukost hos farmor. Plättar, köttbullar och prinskorvar. Det kallar jag en riktig frukost ^^. Sedan var vi lite hos farmor. Efter det besökte vi kyrkogården där min farfar och farbror ligger begravda. Sen övningskörde jag hem till Kristianstad, på motorvägen. Det var sjukt kul. När vi kom hem upptäckte vi dock att vi hade tappat övningskörsskylten, oppsan.
Jag hann knappt komma hem förrän det blev att ta bussen till Broby. Robin B från Idol 2008 spelade nämligen där. Stannade inte så länge, utan tog bussen hem igen vid 5. Han spelade några nya egna låtar och några covers från idoltiden. Fjortisar med "Robin <3" skrivet i pannan fanns där gott om...

Robin där som sagt.



På kvällen kom Jonte hem till mig och vi hade det allmänt mysigt. Blev lite musik, en promenad och en sväng med bilen. Sedan blev det sängen. Vi steg inte upp förrän vid 1. Hade nämligen studiedag idag :D Sen blev et frukost innan Jonte skulle dra hem. Efter det gjorde jag inget vettigt. Drog in till stan vid halv 4 och käkade på Donken. Därefter blev det att gå på introduktion på körskolan. Det var en kvinna som pratade oavbrutet i en timme och tre kvart. Drygt! Lite nödvändigt sa hon, annars var det ganska meningslöst. Ska på min första körlektion på torsdag! :D
Kvällen har sedan spenderats till pluggande på krukväxter och en uppsats på engelska om Hamlet. Boring med andra ord...

Jonatan. Så söt du är ;) <3



Nej nu måste jag sova, börjar skolan 8:10 imorgon. Vi ska göra en dekorativ kistdekoration. Ska bli ganska skoj! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0