Banken igår!



Har verkligen varit
dålig på att blogga på sista tiden, men verkligeheten är så mycket bättre än Internet ;) Hänger för övrigt på Facebook istället.

Igår blev det
förfest hos Malin! Mycket trevligt. Lite smått crazy. Först fick jag skjutsa Malin på cykel till Arles Pizzeria. Medan de andra otåligt väntade och skrek "Jag vill ha mat!". Haha nej men sjukt hungriga var vi när vi äntligen fick pizzorna. Filippa var bartender of the day. Det blev lyckat!
Vid 23 drog vi in till Banken. Mycket folk var där. Blev ungefär att gå runt och leta reda på alla som man tappade bort hela tiden, haha. Nej men folk dök upp när man minst anade det ;) Timbuktu spelade. Han var bra! Lite drygt bara att han höll på och tjatade på publiken att de inte fick knuffas. Vill han inte ha en knuffandes publik borde han inte spela på Banken helt enkelt. Jag lyckades köpa 3 öl till priset av 2! Dagens klipp! Förvirrade bartendrar alltså. Hade egentligen bara beställt 2, och så fick jag 3 av misstag.

Idag blir det att åka till Ronneby för att mitt kusinbarn ska döpas. Eskil Ulrik Johnny ska han heta. Inte för att vara taskig eller så, men stackars barn. Trädgårdsdop ska de ha. Så vi hoppas verkligen på fint väder! Vi ska egentligen inte åka förrän vid 12. Men jag vaknade pigg och utvilad så lika bra att stiga upp! Skulle ändå inte kunna somna om.

Fick inte direkt några bra bilder men slänger upp två ändå ;D

Värden, Malin!



Emelie och Madde!



Kommentarer
Postat av: Malin -Nån slags verklighet

Vilken härlig hållning man har xD Men det var en mycket trevlig kväll !

2009-09-05 @ 20:51:16
URL: http://mgustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0